Šport

Državno prvenstvo gluhih balinanje ekipno m/ž

objavljeno: 14. sep. 2018 01:31 avtor: Info Dgnkp   [ posodobljeno 14. sep. 2018 01:32 ]

"V soboto, 8. septembra 2018 je bilo državno prvenstvo gluhih v balinanju ekipno M+Ž, ki ga je organiziralo Društvo gluhih in naglušnih Podravja Maribor skupaj v sodelovanju s Športno zvezo gluhih Slovenije. Na prvenstvo se je prijavilo sedem moških ekip in pet ženskih ekip iz; DGNP Maribor, DGN Južne Primorske Koper, DGN Celje, MDGN Slovenske Konjice, Vitanje in Zreče, DGN Ljubljana, MDGN AURIS Kranj in MDG Ljubljana. Tehnični delegat Športne zveze gluhih Slovenije je bil Robert Žlajpah. Tekmovanje je potekalo na 4-ih igriščih Balinarskega društva Angel Besednjak. Sodnika sta bila Delija Šačiri in Dardo Kovačič. Tekmovalci so se zbrali ob 7.30 uri in se pogostili s pripravljeno hrano in napitki, ki jih je pripravilo osebje Balinarskega društva Angel Besednjak ob dogovoru z našim društvom. Najprej je bil pregled prisotnosti prijavljenih ekip in tekmovalcev, nato pa javno žrebanje skupin in stez. Svečano otvoritev je vodil Milan Kotnik, strokovni delavec-sekretar društva in predsednik Sveta invalidov Mestne občine Maribor ter podpredsednik športne sekcije DGNP Maribor, navzoče pa sta pozdravila predsednica Društva gluhih in naglušnih Podravja Maribor Ernestina Savski in Robert Žlajpah, tehnični delegat Športne zveze gluhih Slovenije. Ves program in slovensko himno je tolmačila v znakovni jezik tolmačica Marija Koser.

Tekmovanje je potekalo v pozitivnem športnem vzdušju in ob glasnem navijanju številnih navijačev. O naslovu državnih prvakov med moškimi so odločile finalne tekme. Državni prvak gluhih v balinanju ekipno za leto 2018 je postalo med moškimi DGN Ljubljana, med ženskami pa MDGN AURIS Kranj.

Izpostavili bi srčnost mariborske moške ekipe, ki je po izredno napeti finalni tekmi za tretjo mesto zmagala in so tako prvič po več kot desetletje dolgem obdobju osvojili 3. mesto in se zasluženo veselili odličnega rezultata in pokala, ki so ga ponosno dvignili ob razglasitvi rezultatov. Hvala vsem navijačem za glasno podporo in spodbujanje.

Svečana podelitev pokalov in medalj je potekala ob razglasitvi rezultatov vseh ekip, ki jo je vodil Milan Kotnik ob prisotnosti Roberta Žlajpaha in predsednice društva Ernestine Savski, ki sta vsem zmagovalcem podelila pokale in medalje. Vsem zmagovalcem iskreno čestitamo." (*VIR: DGNP Maribor) - več je v priponki spodaj

V moški ekipi so bili na prvem mestu moški iz DGN Ljubljana, drugi MDG Ljubljana, tretji pa DGNP Maribor. Med ženskami so na prvem mestu slavile ženske iz MDGN AURIS Kranj, na drugem mestu so bile ženske iz MDG Ljubljana, na tretjem pa iz DGN Južne Primorske.

Vsem zmagovalcem iskreno čestitamo!


Za ogled fotoutrinkov kliknite na spodnjo sliko:

Fotografija: Sabira Sladič Čamdžić

Državno prvenstvo gluhih v balinanju - dvojice, moški, 2018

objavljeno: 5. jun. 2018 02:54 avtor: Info Dgnkp

Prvenstvo je organiziralo MDGN za Gorenjsko Auris Kranj, tekmovalci pa so tekmovali na balinišču v Škofji Loki, v soboto 2. junija.

Na tekmovanje je prišlo enajst moških dvojic iz šestih društev gluhih in naglušnih iz vse Slovenije. Razdeljeni v štiri skupine so se najprej uvrstili v kvalifikacijske kroge, nato sta prvo in drugo uvrščen šla najprej četrtfinale in še naprej v finale.

Borba med finalistoma je bila zelo napeta in zelo izenačena, vendar sta na koncu zmagala domačina iz AURIS Kranj B. Osvojila sta laskavi naslov državnega prvaka. Tudi naši člani so dosegli zavidljive rezultate in tako pristali na tretjem mestu.

Vsem zmagovalcem, pa tudi ostalim tekmovalcem iskreno čestitamo.

Rezultati (celotna tabela z rezultati je spodaj pod sliko, v priponki):

1. MDGN za Gorenjsko AURIS Kranj B (Mirko Reichard in Stanko Mur)
2. MDG Ljubljana B (Vinko Kalizan in Andrej Mlakar)
3. DGN Koper (Boris Škoda in Stjepan Vincek)


http://www.zveza-gns.si/sport/drzavno-prvenstvo-gluhih/dvojica-iz-auris-kranj-b-prvic-drzavni-prvak-v-balinanju/
Fotografija: ZDGNS

Državno prvenstvo gluhih v balinanju - posamezno M/Ž, 2018

objavljeno: 16. maj 2018 09:33 avtor: Info Dgnkp   [ posodobljeno 16. maj 2018 09:35 ]

V soboto so se člani osmih društev po Sloveniji udeležili Državnega prvenstva gluhih v balinanju, v kategoriji posamezno. Tekmovanje je potekalo na balinišču Balinarskega društva Primskovo v Kranju in ga je organiziralo MDGN za Gorenjsko AURIS Kranj. Tekmovanja se je udeležilo 21 moških in 11 žensk.

Zmago med moškimi je slavil član DGN Celje: Golob Tine, med ženskami pa članica DGN Ljubljana, Brumen Antonija. Naši člani so bili tudi zelo pridni, med moškimi je Vincek Stijepan je dosegel tretje mesto, Škoda Boris peto mesto in Sardoč Miloš devetnajsto. Med ženskimi je sodelovala Vincek Ivanka, ki pa je dosegla četrto mesto.

Vsem tekmovalcem iskreno čestitamo!


Oglejte si galerijo s klikom na spodnjo fotografijo (fotografije: Ester Grmek Kocjančič):




Oglejte si še video prispevek, ki ga je pripravila Spletna TV - KLIK!


REZULTATI - MOŠKI:


GOLOB Tine, DGN CELJE


REICHARD Mirko, AURIS KRANJ


VINCEK Stjepan, DGN JUŽNE PRIMORSKE


KRALJ Milan, DGN LJUBLJANA


DRAGOŠ Marko, AURIS KRANJ

5.

ŠKODA Boris, DGN JUŽNA PRIMORSKA

7.

POLAK Zvonko, AURIS KRANJ

8.

KALIZAN Vinko, MDG LUBLJANA

9.

PERČIČ Janez, MDG LJUBLJANA

10.

FILIPIČ Andrej, AURIS KRANJ

11.

VAČOVNIK Ivan, DGN LJUBLJANA

12.

MARINKO Matevž, MDGN SLOVENSKE KONJICE

13.

MLAKAR Andrej, MDG LJUBLJANA

14.

ZUPANC Miran, DGN CELJE

15.

VERŠIČ Stanislav, MDG LJUBLJANA

16.

KLEPEC Anton, DGN LJUBLJANA

17.

TIFUNOVIČ Andrej, MDGN MARIBOR

18.

KVAS Peter, MDGN SLOVENSKE KONJICE

19.

SARDOČ Miloš, DGN JUŽNE PRIMORSKE

20.

KAR Janko, MDGN MARIBOR

21.

BIZJAK Jožef, DGN SEVERNE PRIMORSKE

REZULTATI - ŽENSKE


BRUMEN Antonija, DGN LJUBLJANA


ŠUŠTERŠIČ Maja, AURIS KRANJ


MARINKO Irena, MDGN SLOVENSKE KONJICE


VINCEK Ivanka, DGN JUŽNE PRIMORSKE


GABER Alenka, AURIS Kranj


URMAR Andreja, DGN CELJE


GRAMC Gordana, MDGN SLOVENSKE KONJICE


REICHARD Milena, AURIS KRANJ


ROBLEK Milena, AURIS KRANJ


VODUŠEK Adolfina, MDGN MARIBOR


BURK Vesna, MDGN MARIBOR


Državno prvenstvo gluhih in naglušnih v šahu

objavljeno: 26. apr. 2018 01:06 avtor: Info Dgnkp   [ posodobljeno 26. apr. 2018 02:32 ]

Najbrž vsi poznamo šah. Za igranje potrebujemo šahovnico, ki ima 64 črno-belih polj in 6 različno močnih in gibajočih se figur (kralj, kraljica, 2 trdnjavi, 2 lovca, 2 konja in 8 kmetov). Vsak igralec ima na začetku po 16 figur, ki so razporejene po točno določenem vrstnem redu, zrcalno nasproti. Prvo potezo vedno najprej igra oseba, ki ima bele figure. Cilj igre je matirati kralja: šah mat!

V soboto, 14. aprila, so se gluhi in naglušni vseh društev v Sloveniji udeležili državnega prvenstva v šahu, ki ga je organiziralo naše društvo. Zbrali smo se v gostišču Emonec v Kopru. Miselna igra na igralni deski za dve osebi z dolgoletno tradicijo je v naše društvo privabila 26 članov, ki so tekmovali posamično, in 23 članov, ki so tekmovali ekipno. Arbiter na prvenstvu je bil Ervin Pregelj. Tekmovanje je potekalo v pravem tekmovalnem duhu.



Rezultati posamično:
1. mesto - Anton Pelko (MDG Ljubljana)
2. mesto - Maks Draškovič (DGN Celje)
3. mesto - Andrej Štrucl (DGN Celje)

Rezultati skupinsko:
1. mesto - MDG Ljubljana (Anton Pelko, Stanko Veršič, Božo Vidic in Mladen Veršič)
2. mesto - DGN Celje (Maks Draškovič, Miran Kolar, Andrej Štrucl in Tine Golob)
3. mesto - DGN Ljubljana (Anton Klepec, Mirko Košir, Igor Mežnar, Anton Nahtigal in Peter Furlan)

Ostali rezultati so v priponk ah spodaj. Vsem zmagovalcem, pa tudi ostalim tekmovalcem iskreno čestitamo!



Oglejte si vtise s tekmovanja s klikom na spodnjo fotografijo.

https://photos.app.goo.gl/QGNk1xzjd3PwJ4Y82
Fotografije: Darja Mujkanović, predsednica DGN JP



Pohod: Strunjan - Portorož - Strunjan

objavljeno: 25. apr. 2018 07:19 avtor: Info Dgnkp   [ posodobljeno 7. maj 2018 03:08 ]

Na čudovit in precej topel pomladni dan smo se pohodniki in osebe na invalidskih vozičkih okoli 9:30 zbrali v Strunjanu. Pohodnike sta sprejela simpatična Jurček in Marjeta, ki sta nam razložila potek dneva in nam podarila čisto pravi Planinski dnevnik in vodič. Pohod je bil organiziran s strani Planinske zveze Slovenije, planinstvo za invalide/OPP.

Polni energije smo se počasi odpravili po urejeni poti - stari železniški progi, ki se imenuje Parenzana, proti Portorožu. Pot je bila dolga približno 3 kilometre v eno smer, kar pomeni približno uro počasne hoje. Sprehajali smo se med sveže ozelenelim bujnim rastlinjem, vse do tunela Valeta, kjer je hlad, ki se zadržuje v njem prav prijal. Nato smo se že spuščali mimo lepih ogromnih vil in Avditorija Portorož, v mesto rož. Šli smo vse do morskega obrežja, kjer smo se lahko malo osvežili v morju in nadihali prijetnega slanega zraka. Nato smo odšli v slaščičarno Mignon, kjer smo se posladkali s sladoledom ali kavo, ali pa sokom. Ko smo se okrepčali, smo ponovno vzeli pot pod noge in s strumnim korakom odšli koncu naproti. Pot je bila zabavna: vseskozi smo se pogovarjali, se hecali, se spoznavali, se nasmejali, pomagali drug drugemu in se bodrili. "Jara kača" je na cilj prišla okoli 13h.

Nato smo se posedli v avtomobile in kombije ter se odpeljali v Elerje, kjer je Center Sonček. Tam smo se okrepčali s kosilom. Jedli smo okusno makaronovo meso in solato, posladkali smo se pa z odličnim domačim jabolčnim štrudlom. Odžejali smo se z malinovcem, ki je bil pika na i.

Pohod je bil čudovita izkušnja, naši člani so bili navdušeni. Hvala Planinski zvezi Slovenije - "planinstvo za invalide", Hvala Jurčku in Marjeti, ter vsem, ki ste se udeležili pohoda na naši obali. Se vidmo kmalu!



Oglejte si vtise s pohoda s klikom na spodnjo fotografijo




Državno prvenstvo v bovlingu - trojice, rezultati

objavljeno: 9. apr. 2018 04:01 avtor: Info Dgnkp   [ posodobljeno 26. apr. 2018 02:34 ]

V soboto 7. aprila je DGN Severne Primorske organiziralo državno prvenstvo v bovlingu - trojice. Prvenstvo je potekalo v Bowling centru Magma X, v Novi Gorici. Naši člani se žal niso uvrstili na stopničke, vendar smo vseeno zadovoljni, da smo sodelovali tudi mi, z našo ekipo.

V moški ekipi DGN Južne Primorske je bila izjemoma ena ženska, članica društva Ester Grmek Kocjančič in dva moška člana društva: Matija Jurkovič in Miloš Sardoč.

Vsem zmagovalcem, pa tudi ostalim sodelujočim iskreno čestitamo!

Oglejte si VIDEO - KLIK! (Vir: ZDGNS - Spletna TV)


Oglejte si nekaj foto utrinkov iz prvenstva (klik na fotografijo za ogled albuma).

Fotografije: Ester Grmek Kocjančič


REZULTATI:






Jutranja telovadba za člane društva

objavljeno: 6. apr. 2018 01:08 avtor: Info Dgnkp   [ posodobljeno 6. apr. 2018 01:08 ]

Pomlad je že tu in tako kot se prebuja narava, se prebujamo tudi ljudje. Po dolgi in mrzli zimi se bo prileglo malo miganja in razgibavanja, kajne? Zato smo se na društvu odločili, da ponovno začnemo z jutranjo vadbo.

Telovadili bomo vsak TOREK in ČETRTEK. Dobivali se bomo ob 10h. Začeli bomo z počasnimi vajami za prebujanje telesa in raztezanje mišic. Ko bo vreme lepo, bomo šli tudi na kakšen sprehod. Poleti bomo imeli vaje tudi na plaži, lahko bomo šli tudi na plavanje.

Bodite oblečeni čim bolj udobno in lahkotno. S seboj lahko prinesete tudi podlogo za na tla. Po vadbi bomo popili čaj ali kavo.

Vabljeni!

Vsak torek in četrtek ob 10h v prostorih društva.



Fotografija: INTERNET



Zakaj je jutranja vadba dobra za naše zdravje?


Ni boljšega začetka dneva kot dan, ki ga začnemo s telovadbo!

Telesna aktivnost zgodaj zjutraj pospeši prebavne procese v telesu in jih vzdržuje na visoki ravni še več ur po koncu vadbe.

S pomočjo jutranje vadbe lahko izpraznimo svoje misli, poiščemo notranji mir in se pripravimo na vse dnevne izzive. Jutranja vadba prav tako sprošča endorfine in nekatere hormone v telesu. To bo poskrbelo za energijsko spodbudo, ki nas bo držala pokonci ure in ure. Prav nobena skrivnost ni, da jutranja vadba zbudi telo in posledično tudi um, kar zvišuje našo pozornost na zunanje dražljaje.

Redna jutranja vadba nam tako lahko pomaga pri višji osredotočenosti in izboljšanju mentalnih sposobnosti na kratki rok. Povečan tok kisika v možgane namreč lahko poskrbi za povišan mentalni fokus v trajanju petih ur ali celo še več! Vredno je poskusiti, kajne?

Vsaka redna telesna aktivnost – zjutraj, popoldne ali zvečer – dokazano izboljšuje kvaliteto spanca. Jutranja vadba pa lahko ima še dodaten pozitiven učinek na naše spanje, saj zvečer lažje zaspimo.

Se morda sprašujete, kako bi lahko bila jutranja vadba povezana z našimi prehranjevalnimi navadami? Pravzaprav je precej preprosto. Jutranja aktivnost nas bo prisilila, da si privoščimo krepek in zdrav zajtrk, prav tako pa bo pognala naše telo v tek, zaradi česar si bomo cel dan želeli veliko res hranljive in zdrave hrane.

Raziskave so pokazale, da ljudje, ki se telesni vadbi posvečajo zjutraj, običajno dosežejo precej boljše rezultate na dolgi rok. Zakaj? Ker naša telesa ljubijo rutino. Ko bomo enkrat zagnali uspešno jutranjo vadbeno rutino, bodo pozitivni učinki na telo in zdravje precej hitrejši. Ena izmed raziskav je pokazala tudi, da 90% ljudi, ki redno skrbi za telesno vadbo, to vadbo izvaja zjutraj.

Ste sedaj že prepričani? Začnite z jutranjo vadbo in to čim prej!

Znano je, da fizična aktivnost v telesu sprošča endorfine, ki povzročajo občutek zadovoljstva, sreče in živahnosti. Ljudje, ki redno skrbijo za svoje telo, običajno komaj čakajo, da spet nastopi čas vadbe. Tisti, ki to počnejo zjutraj, torej komaj čakajo na jutro. Zagotovo je res, da bomo zjutraj precej lažje vstali iz postelje, če se bomo zavedali, da nas čaka koristna telesna vadba.


Jutranje aktivnosti - joga

objavljeno: 5. okt. 2017 03:57 avtor: Info Dgnkp   [ posodobljeno 6. apr. 2018 00:44 ]


Vabljeni na jutranjo jogo!

… kdaj?
Vsak torek in četrtek.

… kje?
V dvorani DGN Koper.

… kaj moram imeti s seboj?
Mehko blazino - podlogo za ležanje, brisačko in veliko dobre volje.

… kako naj se oblečem?
Čimbolj udobno.

… Se vidimo?
Začnemo v torek, 10. oktobra 2017, ob 9 uri. Pridite!



https://www.google.si/search?client=firefox-b-ab&dcr=0&biw=1920&bih=947&tbm=isch&sa=1&q=joga+v+vsakdanjem+%C5%BEivljenju&oq=joga+v+vsakdanjem+%C5%BEivljenju&gs_l=psy-ab.3...29237.36633.0.36945.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1.1.64.psy-ab..0.0.0....0.dkAYHFApumI#imgrc=ENWGRalJfxtBwM:Fotografija: INTERNET


Pogosta vprašanja in odgovori ob vadbi

Zakaj vaditi Jogo v vsakdanjem življenju?

Tisti, ki redno vadimo, ugotavljamo, da nam povečuje telesno gibljivost, moč in vzdržljivost. Z daljšo in postopno vadbo nam pomaga tudi pri razvijanju koncentracije, optimizma, samozavesti, spoštovanja in notranje moči, potrpežljivosti in bolj sočutnega odnosa do okolice in samega sebe.

Ob življenju z jogo se sčasoma naučimo obvladovati vsakdanje skrbi, čeprav joga ne ponuja čudežnih in hitrih rešitev. Z redno vadbo postopoma razvijamo harmonijo telesa, uma in duše ter v svoje življenje prinašamo celostno zdravje.

Katere tehnike obsega vadba Joge v vsakdanjem življenju?

Sistem zajema tradicionalne, izvorne in skozi stoletja preverjene celostne tehnike: telesne položaje (asane), sproščanje, dihalne vaje (pranajame), meditacijo in globoko sproščanje (joga nidra), Khatu Pranam, satsang (duhovna druženja), mudre, bande, očiščevalne tehnike hatha joge ter tehnike za prebujanje kundalini in aktiviranje energijskih središč v telesu - čaker.

Sistem vadbe je razdeljen na osem stopenj. Začne se z zelo preprostimi vajami, ki se v vsaki stopnji nadgrajujejo na višjem nivoju.

Ali lahko vadim, čeprav imam določene zdravstvene težave?

Vadba je primerna za vse, razen za zelo težke bolnike, mentalno bolne in osebe pod vplivom alkohola ali mamil. Za različne zdravstvene težave oziroma stanja (nosečnost) se je priporočljivo pred pričetkom posvetovati z zdravnikom.

V vsakem primeru povejte inštruktorju, če imate zdravstvene težave, da bo obveščen in vam bo lahko tudi svetoval. Nekatere vaje npr. dvigujejo krvni pritisk, zato jih ni priporočljivo izvajati, če je vaš pritisk že previsok.

Ali so za vadbo joge kakšne starostne omejitve?

Ne. Joga je primerna za vse starosti.

Ali moram vseeno začeti s prvo stopnjo, četudi sem že vadil jogo?

Da. Ne glede na to, po kakšnem sistemu, kako dolgo ali koliko časa ste vadili že prej, velja, da vsi, ki se prvič vključujejo v vadbo po sistemu 'Joga v vsakdanjem življenju', začnejo z vadbo na prvi stopnji.

Kdo so učitelji joge?

Učitelji so učenci avtorja sistema Vishvaguru Paramhans Maheshvaranande, ki se več let intenzivno ukvarjajo z jogo ter se redno usposabljajo pod njegovim vodstvom. Hkrati imajo opravljen mednarodni izpit za inštruktorja JVVŽ ter posebne izpite na Fakulteti za šport Univerze v Ljubljani.

Ali je bolje vaditi v manjši ali v večji skupini?

Oboje ima svoje prednosti. Ljudje pogosto mislijo, da je bolje vaditi v manjši skupini, da se jim inštruktor lahko bolj posveti ipd. Seveda je v večjih skupinah vzdušje drugačno, ravno v tem pa je tudi pomembna prednost, saj v njih prihaja do večje sinergije (pozitivnega učinka skupnega delovanja), zaradi katere je izvajanje vaj lahko lažje in bolj učinkovito.

Kaj potrebujem za vadbo?

Odejo ali drugo mehko podlogo za ležanje, sedenje in izvajanje vaj na tleh, udobna, ohlapna ter pozimi dovolj topla oblačila (na primer trenirko). Vadimo bosi ali v nogavicah, po želji pa lahko za vadbo uporabimo tudi tanjše ogrinjalo (odejo, širok šal) in blazinico za sedenje.

Kateri so osnovni napotki za vadbo?

Odložite vse, kar vas lahko pri vadbi ovira (pas, nakit, uro, očala ...). Nikoli ne vadite s polnim želodcem (zadnji obrok imejte vsaj 3 ure pred vadbo). Ne primerjajte se z drugimi in ne tekmujte z njimi, ampak vadite zase, po svojih zmožnostih.

Kako hitro se napreduje po stopnjah?

Vadba je organizirana tako, da v enem semestru usvojimo vaje posamezne stopnje Joge v vsakdanjem življenju. Priporočljivo je, da zraven enkrat tedenske skupinske vadbe vsakodnevno vadimo tudi doma. Tako se lahko res pripravimo na napredovanje na višjo stopnjo.

Kakšni so še drugi učinki redne vadbe Joge v vsakdanjem življenju? Ima joga stranske učinke?

Drugi pozitivni učinki redne vadbe:

  • pomaga k boljšemu fizičnemu zdravju; izboljšuje prekrvavitev, presnovo, delovanje organov, zvečuje gibljivost in moč

  • je odlična preventiva pred kroničnimi boleznimi in negativnimi učinki stresa, pa tudi psihična podpora ob življenjskih preizkušnjah; vendar joga ni zdravstvena ali psihološka terapija

  • povečuje samozavest, sproščenost ter umirjenost telesa in uma

  • povečuje sposobnost koncentracije

  • pomaga nam, da se bolje spoznamo in razvijamo razumevanje ter spoštovanje do sebe in drugih

  • se učimo, kako si lahko pomagamo v različnih življenjskih okoliščinah

  • pomaga doseči harmonijo, vzpostavlja notranje in zunanje ravnovesje

  • pomaga pri osvobajanju od razvad, čustev in vezi, ki nas omejujejo in od katerih smo odvisni

  • oblikujemo telo

  • znebimo se tesnobe in strahov

  • povečamo komunikativnost in vključenost v družbo..

Vadba joge nima stranskih učinkov na naše telo in psihofizično počutje.


*vir: https://www.jvvz.org/




"S pravilno in redno vadbo nas Joga v vsakdanjem življenju postopoma vodi k harmoniji telesa, uma in duše in nam v življenje prinaša celostno zdravje."






Rubrika o športu

objavljeno: 3. okt. 2017 03:12 avtor: Info Dgnkp   [ posodobljeno 3. okt. 2017 03:15 ]

Tukaj bomo objavljali razne športne novice in športne dosežke.

1-9 of 9