Šport‎ > ‎

Jutranja telovadba za člane društva

objavljeno: 6. apr. 2018 01:08 avtor: Info Dgnkp   [ posodobljeno 6. apr. 2018 01:08 ]
Pomlad je že tu in tako kot se prebuja narava, se prebujamo tudi ljudje. Po dolgi in mrzli zimi se bo prileglo malo miganja in razgibavanja, kajne? Zato smo se na društvu odločili, da ponovno začnemo z jutranjo vadbo.

Telovadili bomo vsak TOREK in ČETRTEK. Dobivali se bomo ob 10h. Začeli bomo z počasnimi vajami za prebujanje telesa in raztezanje mišic. Ko bo vreme lepo, bomo šli tudi na kakšen sprehod. Poleti bomo imeli vaje tudi na plaži, lahko bomo šli tudi na plavanje.

Bodite oblečeni čim bolj udobno in lahkotno. S seboj lahko prinesete tudi podlogo za na tla. Po vadbi bomo popili čaj ali kavo.

Vabljeni!

Vsak torek in četrtek ob 10h v prostorih društva.



Fotografija: INTERNET



Zakaj je jutranja vadba dobra za naše zdravje?


Ni boljšega začetka dneva kot dan, ki ga začnemo s telovadbo!

Telesna aktivnost zgodaj zjutraj pospeši prebavne procese v telesu in jih vzdržuje na visoki ravni še več ur po koncu vadbe.

S pomočjo jutranje vadbe lahko izpraznimo svoje misli, poiščemo notranji mir in se pripravimo na vse dnevne izzive. Jutranja vadba prav tako sprošča endorfine in nekatere hormone v telesu. To bo poskrbelo za energijsko spodbudo, ki nas bo držala pokonci ure in ure. Prav nobena skrivnost ni, da jutranja vadba zbudi telo in posledično tudi um, kar zvišuje našo pozornost na zunanje dražljaje.

Redna jutranja vadba nam tako lahko pomaga pri višji osredotočenosti in izboljšanju mentalnih sposobnosti na kratki rok. Povečan tok kisika v možgane namreč lahko poskrbi za povišan mentalni fokus v trajanju petih ur ali celo še več! Vredno je poskusiti, kajne?

Vsaka redna telesna aktivnost – zjutraj, popoldne ali zvečer – dokazano izboljšuje kvaliteto spanca. Jutranja vadba pa lahko ima še dodaten pozitiven učinek na naše spanje, saj zvečer lažje zaspimo.

Se morda sprašujete, kako bi lahko bila jutranja vadba povezana z našimi prehranjevalnimi navadami? Pravzaprav je precej preprosto. Jutranja aktivnost nas bo prisilila, da si privoščimo krepek in zdrav zajtrk, prav tako pa bo pognala naše telo v tek, zaradi česar si bomo cel dan želeli veliko res hranljive in zdrave hrane.

Raziskave so pokazale, da ljudje, ki se telesni vadbi posvečajo zjutraj, običajno dosežejo precej boljše rezultate na dolgi rok. Zakaj? Ker naša telesa ljubijo rutino. Ko bomo enkrat zagnali uspešno jutranjo vadbeno rutino, bodo pozitivni učinki na telo in zdravje precej hitrejši. Ena izmed raziskav je pokazala tudi, da 90% ljudi, ki redno skrbi za telesno vadbo, to vadbo izvaja zjutraj.

Ste sedaj že prepričani? Začnite z jutranjo vadbo in to čim prej!

Znano je, da fizična aktivnost v telesu sprošča endorfine, ki povzročajo občutek zadovoljstva, sreče in živahnosti. Ljudje, ki redno skrbijo za svoje telo, običajno komaj čakajo, da spet nastopi čas vadbe. Tisti, ki to počnejo zjutraj, torej komaj čakajo na jutro. Zagotovo je res, da bomo zjutraj precej lažje vstali iz postelje, če se bomo zavedali, da nas čaka koristna telesna vadba.


Comments